lunes, 7 de mayo de 2012

A COPA [ CASTRIS ( 4 ) - SAN LORENZO ( 0 )

O MISTER 
ENTONA O MEA CULPA
( MAIS CHE VALERA QUE COLLERA A " ESCOBA" )
Cuando me pongo a soñar
cos tres dianteiros que teño
so a min se me ocurre pensar
Que aljun a poda meter.
Pues non me canso de ver
As escopetas na feira ,
mesmo o retrato dos tres
non marcan nin de punteira.

ESTRIBILLO:
Tres  dianteiros teño
Un, dous y tres
Todos diferentes, todos a la ves
Y si uno me llama
Los otros también
Uno el de Alvarito
Otrooooo el de Daniel
Y outro o de Bañiña
Que suerte tener los tres.
-------
Cando eu quero jritar
Cun ardente fervor
Ë tanta a emosion
de verlles marcar un jol
Que o meu corpo xa precisa
Unha pastilla Toli-dol..

(ESTRIBILLO)

Tres  dianteiros teño
Un, dous y tres
Todos diferentes, todos a la ves
Y si uno me llama
Los otros también
Uno el de Alvarito
Otrooooo el de Daniel
Y outro o de Bañiña
Que suerte tener los tres.
-------
Oigo ó Banquillo reir

O  mesmo cun cascabel
 un sentimento felis
Inunda todo mi ser
I siento que la ilusión
De atraerlos o meu lado
E ó regalo más jrande
que ó MISTER lles pode

haber dado.

No hay comentarios:

Publicar un comentario