miércoles, 2 de mayo de 2012

BAIO ( 0 ) - CASTRIS ( 1 )

(Con permiso de Castelan )

.- Eu hoxe non queria ir o traballo, ..    total po que se adianta nun dia.

.- O home que mais sabe no mundo,.. é o noso Mister... hai que ver canto sabe... e deso que mais ben e ... calado.

.- A miña nena sempre lle pregunta a comadre cando me ve sair cos juantes.. ¡ E Papá voltara xan mamaiña... non te preocupes filliña.. abonda con que pase.... un par de horas....fora da casa !... o que hai que uir tú.

.- A veses... que aburrida é a vida.... menos mal .. que pasa ràpida.

.- Meu avó sempre me decia... o que nos pasou a nos a vos de pasar a vos... ¡ Sejuro que el tamén pillou aljunha lija.. na súa mosidade.. !

.- Meu pai de ves en cando.. como a calquera.. metiame aljunha boa patada... menos mal ... que os zocos .. non eran daluminio..

.- Din que non hai maior felicidade.. pos que che traen o mundo.. Home craro.... se non houbese crise..inda traian mais..

.- Deixovós .. que marcho.

No hay comentarios:

Publicar un comentario