"Que vamos haser ... CHE "
Soplan aires frios polas llanuras, e semella que nos atopamos mais millor sin sacar moito a cabesa. Alo enriba as correntes fanse moito mais notorias e cambiantes e se nón tas Ollo Avizor, pronto ... Zas, ....da sacudida que che meten fai que caigas en picado .... e iso non e ainda o pior da situación senon que podes baixo o mesmo efecto,...entrar talmente en " barrena ".
" Pós que non tean familiarizados coa formologia do vóo", é como cando un aeroplano cae o vacio de forma descontrolado, fasendo mesmo o cuchocarneiro ; pero sin control alguno sobre dicha caida.... trasladado a Gran pantalla; a rais da II que foi a Jerra de todas as jerras,.... representada en multiples escenas da aviasión sivil tamén ... "... estamos a 3000 pies i caiendo... señor...2500 i caiendo señor.... no tenemos ningun tipo de control sobre el aparato señor... dacuerdo: vete avisando a la tripulación que ocupen sus asientos....... para facilitar su posterior identificación.... "
Ahi que ver entre aero//lineas e saber reconocer os errores... pero tamén non estaria de máis aprender dos mesmos ...
Asi que eu, pois acostumado a usar jafas pra surcurrar os ceos , teño moi claro que se pode planear sobre unha presa, sen presa 20 veces, mentras te vas aproximando lentamente , ....ainda que despacio avanzas..... pero que tamén hai que mandarse en picado en sertas situacións, mesmo pa evitar de que se pudra e se estropee de tal maneira que haxa risco de que acabemos tós envenenadoss ; ... asi que .... invitovos a que saquedes ó Buitre ....que levades dentro; e baixedes en picado como auténticos carroñeros da area ........; xa que,, neste ceo, hai moito Aguililla, con jañas de deixarnos a ..duas velas.......que pa queles que non o pillen,... ven sendo ......como si sufres unha autentica ... caida en barrena.. mesmo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario