martes, 22 de noviembre de 2011

CASTRIS (1) - PONTECESO (1)


JRANDE GÜILI “NUBE GRIS”


AORAPAJOEU-OES

Tal cual meu avo ..." nin que pintado "

Ei.. llou... eillou... eillou .. eu….asi como tou seguro que; calquer das xeracións dos meus antepasados lograron sobrevivir a traverso dos tempos , mercedes, a que taban moi ben integrados no espacio e na natura que os rodeaba, .....Ei llou...eillou...eillou... tou sejuro que pertenzo de ijualmodo a outro tempo, ainda que iso non me fai perder nin un apice de armonia e interralación comunicativa e espiritual cos iles..... aiou...aiou.. aiou eu.. sen obviar que para questa charlataneria sexa mellor e mais fluida teña que abusar “aljo” do Guisqui , que ven a ser como o “adsele” dos nosos ancestros..... asi e como me é mas fasil ...manifestarme e procurarme unha mellor cubertura co spiritu deles .. a miles de lunas de mi...entorno a unha ojera ... mais que nada pa ver mellor...e faser a churrascadaa...


Ei.. llou... eillou... eillou

Enserta ocasión meu Tatatatata--rarara--avoó escoitou como unha nube lle falaba a un lajo:

“Eres un arrastrado siempre lamiendo la tierra. Yo desde lo alto lo veo
todo, y tengo sabiduría de las cosas. Cuando el lago fue a
contestarle, ya no estaba, se la había llevado el viento..”.


Ei.. llou... eillou... eillou

Asi deste modo... disque foi como a meu avóo cando naseu aplicaronlle o conto e bautisarono co alcume de NUBE GRIS ... que na linjua dos "Aorapajou-oes" representa:


Chuviera Sejura, Pradera Verde... Caballo te dan sabana ---loco por esbrincar dun lado pa outro...


Ei.. llou... eillou... eillou :

Adaptandooo ó tempo que me tocou vivir seria tal que asi :


Nube Gris---Churrascada Sejura; Movida nocturna....Non emporco a sabana.....loco por xogar.... sobre pradera Verde, .. como caballo desbocado.


Haber se asi aljun se entera do “ porque das cousas.. e respectamos aljo a escultura”.. dos nosos antepasados.... Okei Rostros Pálidos

No hay comentarios:

Publicar un comentario