martes, 27 de marzo de 2012

PONTECESO ( 2 ) - CASTRIS ( 3 )


Teló; ¿ quen é ? Son eu , é ¿ que queres ?... Quero decir

Eu... che esperarei,

Quero contigo volverme a enrollar,

Cara túa porta poder caminar,

En sete dias volver cha clavaarrr...,

E anque pase toda a miña vida eu che esperarei

Sei quentrees ou dous todavia hai amor,

Tu telaraña dise , abrásame

O odio non ten cabida nesta relación,

E anque pase toda a miña vida.... eu che esperarei......

Nada, si ti non voltas

Non sirve de nada,

Tirar desmarques ijual ca patadas,

Vistir a roupa ou quedarse sin nada...

Atalas as botas ou desamalloalas.........

Eu che esperarei,

Desde o banquillo podrei vixiar,

Porque Serriña siquiera cha pasa,

E o Mata só che tira pedradas,

Tamén David anda ben a calada,

E anque pase toda a miña vida eu che esperarei

...........

Nada, sigues tirando ,

Coa lus apagada,

Nin de punteira siquiera lla marcas

sin a barrija , perdeches a grasa.

Aunque pase toda a miña vida eu te esperarei..

Mais ....

mellor vai ser que pague-las Cañas,,,

e pola noite ..veña carallaadaa..

Ai Ai ,, Ai

Se che Pejo eu..

No hay comentarios:

Publicar un comentario