lunes, 6 de febrero de 2012

CASTRIS ( 3 ) - XUVENTUDE DE CANCES ( 0 )


RISTOOO....
" TIXI QUE VALES "



Cansa... cansa ... e tamén as miñas horiñas de jinnasio me costou.....
Vamos a ver pros que non tiveches a inmensa de fortuna vouvo-lo a tratar de explicar....

" Cando cheguei o Xan Pedro en xa me sentia ben.. todo Dios a queeixarse do frio do frio.. e eu veña a miña camisetiña de doble capa e unha pra aqui un pasito pa ali .. ata ir poñendome a tono.. que eu a tono xa sabia que estaba... e veña comenzamos co vento o favor... A Todo esto unha confidencia : "O Jaimitinho o sabado pola noite xa me dou o recado de que Esteban ia pra Ribadeo e que andivera o loro.... "

Vaia o que iamos.. en posto caso no momento que se deu o conto desta maneira foron como aconteceron.. " pasada media parcela do terreno de xogo de cara a porteria pra que estabamos atacando... revireime sobre min mesmo tomando como referencia o meu punto de apoio.. e descarjei a traves do meu corpo... toda a potensia que a miña masa ensefalica foi capaz de acumular .. o longo deste mes fruto dunha hora diaria de esforzo no .. jinnasio do lado... e asi como mesmo dun calambre se tratara ou unha descarga de tension de 100.000 voltios ... introducinlla no esférico ...si si..si.. ainda que non mo creades .. non xabedes por aquel buratiño que ten nun punto enconcreto...asi de tal maneira ... que tiven a punto de reventar-lo ... e non lle quedou mais remedio... por non disir outra cousa .. que obedeser e ir a onde tiña que ir... en fin Chavales .. que mais vos podo desir .. Nin que fora Vasco Carallo ...FOI UN JOLAASO.
!

No hay comentarios:

Publicar un comentario