martes, 25 de octubre de 2011

CASTRIS ( 1 ) - BUÑO ( 2 )



"EL NEGRITO."
( TIGRE ... RABIOSO")

(TIGRE)

(Dominjo a Tarde)

Hola Nati....

xa cheguei a casa,

veño de mala ostia,

non sei ben ...o que me pasa.

(Domijo a noite )

Oie Nati....

esperta un pouco,

non consijo pejar ollooo...

e doime todo o corpo,

(NATI)

Raabiooso .. ti estás raabiooso ,

Que voi a ser …me vas a enloqueser…

(TIGRE)

Desde... Cancees…

non meto ninjunha

xa cambiei as botas..

sera culpa.. das... pelotas.

(NATI)

Raabiooso .. ti estás raabiooso ,

Que voi a ser ...me vas a enloqueser…

(TIGRE)

Desculpa Nati …

Ti nun tes culpa

despois de tanta chuvia

e , eu quedome e aiunas..

(NATI)

Raabiooso .. ti estás raabiooso ,

Que voi a ser ..me vas a enloquecer…

Mirá:

...Tranquilo Tigree,

non te arrodilles

Ponte de pé ...

E.. DIME QUE TE RIES..

(TIGRE)

( Pero que voi aser...

xa non quero nin ver...

Lanso a diana

e non se clava nada)

(NATI)

Non te preocupes , non hai problema..

coa tua zarpa....pronto olvidara-las penas.


Rabioso ,, ti estás rabioso..... tuuuuuu. ... tururuu tutu

tuturu tutututu turuu tu tururu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario