martes, 15 de mayo de 2012

SAN LORENZO ( 2 ) - CASTRIS ( 0 )

ASUBIA QUE COA STORBA SALEJALALMEJA
.--Oes vesiño alsa un pouco,... Vouche falar un conto.

....Queres saber que este outro dia o meu pequecho mentras a Maria lle estaba pasando unha auga, taba todo atento mirando pos seus minquiletes, e  nesto dille .. mama mamá ,,, este e o meu cerebro... e contestoulle sua nai , Non meu filliño non .. todavia non..mais pa diante.

Estes rapases veñen mais avansados ca nos.. nos antes só nos falaban en gallejo.. e entendiamos o castrafo con moitas dificultades.. e dahi non pasabamos e este dia .. comendo todos a mesa.. falando de esto e do outro... que si un non se entende coa xogra.. que se fulanos e citrano veñen de divorsiarse... e vai el e dime o oido.... sabes papaiño  como se di "xogra" en ruso... Storba ,e tamén sei dicir "divorcio" en Arabe.. E lojo como e meu filliño..Salejalalmeja ..papaiño..

     Mira amijo meu a vida sempre tivo cousas asi.. uns moi espabilados e outros que non andan nin pa tras..o meu Dios lle dea un pouco de espabilasión... 

Vouche contar un viaxe que fixemos en tren a Madri o ano pasado pa ir a ver o Santiago Bernabeu. Sentouse frente a nós unha rubia cachondisima , ben marcada, e que non lle faltaba de nada, e nesto o meu rapas comenza a fixarse nela mentras eu fasia que lle botaba unha sonada, ela cruzaba as pernas..de tal maneira que nin che conto,  e mira por donde que viaxaba sin pantaletas. 
Nesto vai ela e dille ... que neniño.. gustache o que ves ?- o rapas pusose todo roxo e non sabia donde se habia meter.. e nesto ela dille ,, non te preocupes home que non é nada malo.. mira mira.. vou faser que che chisque o ollo...(Eu nesto atento coma un león ) ..o rapas dille; e solo sabes faser eso... Non non dille a rubia .. tamén podo faser que che tire un bico.. e vai neso e mandalle un par de bicos ( muac ,, muac ).. Nesto sube un pouco mais a falda .. e pasamos dunha tele de 27" a unha de 42"..Vaia panorama tú. E pidelle ela ó neno .. anda senta aqui o meu lado.. e o neno facendome sentir orjulloso e.. todo un macho por ser votado padiante.... pasa po seu lado. E dille ela , ¿Queres meterme un par de dediños por aqui ?........
E ahi foi cando me matou de todo... contestandolle ; 
¿¿! NON JODAS que tamén  eres capas de ...ASUBIAR !!??..

No hay comentarios:

Publicar un comentario